Ми з радістю використовуємо деякі підходи Вальдорфської педагогіки на заняттях з раннього розвитку в Мрійляндії.

Відповідно до неї, варто якомога довше (мінімум до 7 років) залишати дитину в її власному образно-казковому світі.

Вважається, що раннє інтелектуальне навчання - ворог образності, уяви і що абстрактне мислення знадобиться дитині лише після 12 років. Весь процес навчання дитини побудований таким чином, що знання з будь-якого предмету вона отримує в той період, коли найбільше до цього готова.

Головний акцент Вальдорфська методика робить на творчому, духовному і фізичному розвитку дитини. Діти беруть участь в театральних святах, драматичних і лялькових виставах, вчаться вишивати, ліпити, різьбі по дереву, обробці каміння. Працюють виключно з природними матеріалами (деревом, шерстю, глиною).

Діти повинні пізнавати, відчувати світ і жити з ним в гармонії, а для цього необхідно малювати, слухати музику, творити і створювати.

Звичайно, безсумнівним плюсом вальдорфської системи в сучасному світі є той факт, що в цій системі поважають дитину і дитинство. До того ж подібна система навчання виключає прояв соціальних відмінностей всередині. Ціль педагогіки - розвивати природні здібності кожної дитини і закріпити впевненість в собі. В середній школі немає оцінок (в кінці року вчителі складають звіт-характеристику). До старшої школи у дітей немає посібників, тільки зошити, в яких вони самі складать посібники.

В цілому, в цій методиці описаний міждисциплінарний підхід, який стає популярним. Тут вчать самостійно знаходити зв'язки між явищами в геометрії і історії, літературі і природознавстві, при цьому цінувати і любити світ.

Багато хто вважає, що подібне навчання не дає дитині повноцінних знань для вступу до ВНЗ, однак ціль вальдорфської педагогіки найперше в навчанні дитини мислити, а не дати їй алгоритм вирішення задачі вступу в вищий навчальний заклад.