На заняттях з раннього розвитку і підготовці до школи в Мрійляндії ми використовуємо вправи для розвитку пам'яті.

Ейдетизм — здатність уявляти собі річ, яку ми не бачимо. Ейдетика — наука запам’ятовування, заснована на можливості «відтворити» образ, предмет. В більшості дітей ейдетизм дуже розвинений, коли вони представляють предмет — чітко «бачать» його перед собою, його колір, відчувають запах.

Ейдетика складається з декількох методів: послідовних асоціацій, об'ємного сприйняття, запам'ятовування рухів, слів і картинок — повний обсяг можливостей, які необхідно і корисно розвивати у дитини.

Наша пам'ять краще фіксує все незвичайне, нестандартне, веселе. Найбільше запам'ятовуються яскраві і незвичайні події.

Головний принцип ейдетики: все, що потрібно запам'ятати — представляємо і асоціюємо яскраво і незвично.

Маленькі діти здебільшого сприймають світ через образи, тому що права півкуля мозку, яка відповідає за інтуїцію, орієнтацію в просторі, в дітей від народження розвинута сильніше. Ліва півкуля мозку, яка відповідає за обробку мовленнєвої інформації, логіку, переважно дозріває в 12-13 років. Період найбільш інтенсивної роботи уяви людини — вік до 5 років. Тому саме цей час найбільш сприятливий для розвитку особистості. Тільки потрібно робити це правильно, використовуючи методики навчання, які відповідають природним фізіологічним процесам. Проте в більшості дитячих дошкільних закладів методики занять з дітьми базуються на логічному мисленні і механічній памяті.