В Мрійляндії використовуються деякі підходи і принципи даної методики.

Особливістю системи Ельконіна-Давидова є те, що учні активно беруть участь в навчальному процесі, адже ця система перетворює їх в дослідників, за якими спостерігає науковий керівник-вчитель. Вчитель на уроці відіграє не найважливішу роль, як зазвичай, а допоміжну — направляє в правильному напрямку учня. Завдяки спеціальній організації уроків, які здебільшого проходять в формі дискусії, діти можуть самостійно висувати свої гіпотези, думки на загальний огляд, а також вчаться доводити свою точку зору і критично оцінювати свої і чужі припущення, що вчить об'єктивно і самостійно мислити.

Працюючи з системою Ельконіна-Давидова, вчитель повинен бути дуже уважним, а також гарно володіти методичними прийомами, які не дадуть йому пропустити правильну думку, яка виникла в колективі дітей. Коли така думка з'явиться, вчитель повинен зачепитися за неї і дати можливість своїм учням розвинути її далі, щоб таким чином розкрити потенціал дітей і привести їх до правильної відповіді.