Ми з задоволенням використовуємо деякі напрацювання даної методики в нашій програмі раннього розвитку.

Метод, який розробив професор Шічіда, для розвитку і швидкого навчання дітей, з'явився давно і підтвердив свою дієвість на практиці. Найбільш популярний він в Японії, там його практикують вже більше 40-ка років. Професор Макато (Макото) Шічіда став всесвітньо відомим завдяки, по своїй суті унікальним, розробкам методик спеціального навчання, головною функцією яких є стимулювання вродженої геніальності дитини. За весь період своєї діяльності професор написав багато книг, які перекладають різними мовами, заснував більше 400 спеціалізованих центрів для розвитку дітей.

На думку професора Макато Шічіда, всі, без виключення, діти від народження мають унікальні здібності, закладені природою. І якщо докласти зусиль для розвитку дитини і використати розроблену ним методику — батьки виховають справжнього генія.

Методика розвитку здібностей професора Макато Шічіда заснована на тому, що ліва і права півкуля мозку мають особливі можливості: праве може запам’ятовувати великий об'єм інформації, а ліве з великою швидкістю обробляє інформацію, яку отримала людина, зображуючи її в картинках. Півкулі мозку людини відрізняються за своєю функціональністю. Мають різний час запам'ятовування певної інформації і різний об'єм її зберігання. Згідно з методикою Шічіда, права півкуля — архів пам'яті, який ніколи не зітреться, а ліва навпаки постійно стирає непотрібну інформацію. Користуючись саме цією особливістю мозку, Макато Шічіда пропонує батькам постійно стимулювати всі відчуття дитини. Через те, що від народження до 3-х років права півкуля мозку дитини домінує, дуже важливо за цей період надати дитині всю інформацію, яку потрібно запам'ятати на все життя. Щоб тоді, коли півкулі мозку будуть достатньо розвинені, дитина змогла проявити високий рівень інтелектуального розвитку. В майбутньому такі діти зможуть запам’ятовувати велики

Щоб активувати праву півкулю мозку, потрібно давати дитині миготливу або швидко змінну інформацію. А для того, щоб тренувати ліву півкулю, інформацію потрібно повільно повторювати багато разів. Досліди, багаторазово проведені професором Макато Шічіда, показали, що для маленьких дітей дошкільного віку, корисна інформація на різні теми і з різними зображеннями, яку показують швидко. Через те, що маленькі діти люблять різноманіття, варто постійно показувати їм нові матеріали, з різними цифрами, буквами, зображеннями, фігурками і словами. Таке різноманіття матеріалів потрібне дитині і для того, щоб у неї виникав інтерес до навчання.

Розвиток правої півкулі націлений не тільки на навчальні успіхи. Головне полягає в тому, що діти розвивають спокійний, сприйнятливий до всього нового інтелект.